onsdag 16. mars 2011

Mega godt.....

I går laget jeg en vanvittig god (kremt, det var kanskje ikke så beskjedent ;) suppe som jeg har fått servert hos min gode venninne Marianne i Skien flere ganger og endelig har jeg klart å riste oppskriften ut av henne, (hehe, så ille var det kanskje ikke da ;)
Malaysisk suppe, usannsynlig god......,
jeg vurderer å lage det i dag også, men tror ikke jeg skal overdrive...godt å ha noe innimellom som man kan glede seg til :)
Jeg knipset bilder av gryta og det nystekte foccacia brødet og skulle bare ta et lekkert blide av selve suppa når den var øst opp i bollen, men så tok sulten meg og kamera var glemt, hehe ;)
Her er siste rest, fnis ;)

Martine hadde lyst på dessert (det har vi jo aldri)
Jeg kom på at jeg hadde mer fersken igjen etter suppe lagingen og jammen meg kom vaniljekremen jeg fikk for mye av til kaken på søndag til nytte.
en deilig liten dessert til oss jentene ble det,
snakk om husmor, hihi ;)
Tudelu :)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Superhusmor Nina, så bare så utrolig godt ut:))
Må tigge meg til den oppskriften, både på brødet og suppen. Fortsett å legg ut middagstips du, her har vi låst oss helt fast i gamle vaner.
klem:)

Nina sa...

Hehe, det så litt stusselig ut spør du meg, men det var det første Martine kastet seg over da hun kom hjem fra skolen :) Hadde jo en så god plan, men sulten vant ;)
Kanskje jeg skal invitere opp på den en dag?? :)
Tar gjerne imot middagstips jeg også...det er utrolig vanskelig å komme på nytt.

klem :)

Ann-Cathrin sa...

Synes det så veldig godt ut jeg! kanskje du kan få "ristet" ut av venninna di lov til å dele oppskriften med oss her på bloggen og...?:) Ha en fin helg!