søndag 20. mars 2011

Sandefjord helg :)

Denne helgen har jeg endelig klart å komme meg til min gode venninne i Sandefjord.
Det er halvannet år siden jeg var her sist
(er det mulig som tiden flyr)
En helg her innebærer masse god mat og drikke og en obligatorisk shopping runde på lørdagen :)
Jeg har denne gangen klart det kunststykke å ikke shoppe noe som helst.
(er det virkelig mulig)
Anita var derimot ganske flink ;)
Hun har en arve sjenk stående i gangen som hun har malt, men har ikke funnet de perfekte knottene...
men i dag ramlet vi over en ting og tang butikk hvor vi fant noen skikkelig fine :)

De ble kjapt montert av snilleste kjæresten hennes og hun ble så fornøyd at hun annonserte at hun skulle sitte å beundre de hele kvelden, hihi ;)


Sjenken er forøvrig veldig fin og er faktisk laget av hennes oldefar.



Her er vidunderknotten, superkul spør du meg :)
Jeg har så langt hatt en kjempe koselig helg og vet at morgendagen også blir det...., det er bare så synn at sånne helger går så fort.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tuuuuuusen takk for meg og jeg håper virkelig ikke det går halvannet år til neste gang vi ses.

1 kommentar:

Mia, New Room Interior sa...

Så fine de var! :-) Ønsker deg en god uke! KLEM