lørdag 20. august 2011

Juleforberedelser........

Tradisjonen tro så er juleforberedelsene her på campingen igang.


Knoll og Tott har pyntet juletreet med lys nå i kveld til julesanger og et par akevitt, pynten må vente til i morgen. Bamse lurer veldig på hva som skjer der ser det ut som....sannheten er at han har gått hvileløst inn  og ut hos mamma og pappa i dag....mormor har nemlig kjøpt et stort kjøttbein som piper(stakkars oss i morgen) og det har han ikke sett, men hørt og luktet, hehe, rare rare hunden vår ;) 


En liten bardun holder treet i vater ;)
Ribba er salter, peppret og svoren rutet og Pinnakjøttet er lagt i vann. Var ute å handlet inn de siste julegaven i sted, alle får en gave hver nemlig.
Tror jammen meg at det ble med et par ekstra julegaver til meg selv også, hihi, rekker jeg så skal jeg vise dem i morgen :)
 Sliter litt med den helt store julefølelsen ennå, men er sikker på at den kommer seilende i morgen;)

O jul med din glede fra meg til dere som er innom :)

1 kommentar:

moniq sa...

og lurer jo da litt på ... åffer er det jul hos deg nå i disse tider da?? :)