tirsdag 22. november 2011

Hylla i gangen

Rett innen for døren i gangen har vi hatt et hull, hehe, ikke et hull akkurat, men altså ikke skap helt bort. Det var noen knagger der, men syns det ble ganske rotete med alle jakkene som hang der og ikke minst alle skoene som lå strødd.


Malte veggen i samme farge som på soverommet,
(den er sååååå fin, men får ikke noe bra fargegjengivelse på bilde)
og hang opp hylleknekter fra IKEA som jeg har hatt liggende i mange år. Hadde hylleplatene også i kjelleren og delte de på midten. "Hullet" er på drøye 65 cm så syns dette var den beste måten å utnytte plassen på uten at det blir et rotete sted.


   

Kurvene kjøpte jeg på Bohus da det var Damenes aften og -20%:)
Settet består av en stor, en mellomstor og 2 små.
har 2 sett nå, men vurderer å kjøpe et til for de minste øverst er ikke til noe liksom.



Prøvde å finne et bilde av gangen på sitt verste med jakker og sko i vilden sky, men jeg har vært lur nok til ikke å ta bilde av det, hehe. Her er en før maling og hyller da. Litt forbedring spør du meg.


Har 2 store Pax skap med speildører
(Husk:må lære bamse å ikke riste seg i gangen;) 
vedsiden av hullet og en komode på motsatt side. Det er litt trangt så komoden må bort og lur løsning tenkes ut på motsatt side.
Kanskje en liten benk med en lykt på og lur løsning for beskjeder og nøkler.....hmmmm...tenke tenke:)

Aller sist har jeg lyst til å gratulere min spreke og flotte svigermor med 85 års dagen i går. Dette innlegget var nemlig tenkt å skrives i går, men så var det denne tiden da.
Håper du hadde en superduper dag med venninnene dine og igjen må jeg si at jeg så veldig gjerne skulle vært hos deg, men det blir litt vanskelig nå som pappa ikke kan løfte på mamsen.
Goooood klem fra meg :)

HURRA HURRA HURRA :)

Ingen kommentarer: