torsdag 2. februar 2012

Hjemme igjen!


Da er jeg vel hjemme igjen etter noen deilige dager i Trondheim og jeg har kost meg noe vanvittig og fått slappet av masse.
Tusen takk for gjestfriheten snuppis, håper ikke det blir så lenge til neste gang.




Ikke lett å ta bilde av denne sorte lille sjarmøren, å da ikke fordi han ikke er rolig, men fordi det rett og slett ikke er lett å ta bilde av sorte hunder, vi har jo en selv så jeg har prøvd mange ganger, men her ser man hvor liten og utrolig nydelig han er, sukk.
Her er et lite glimt av den nye ponchohalsen min også, planen var å ta bilde av den å legge ut, men bilde ble ikke så bra, prøver igjen i morgen kanskje ;)

Før jeg tok flyet hjem i dag var vi å spiste sushi på en restaurant som het Kos...mmmmm, veldig godt.
Pussig nok tok jeg bilder derifra også så de kommer i morgen, nå måååååååå jeg sove litt ;)


Tudelu :)



4 kommentarer:

Fie sa...

Så vakker liten hjerteknuser da, og fin poncho også ;)
Hva slags hund er det?
Håper å se deg snart da, klem!

Jeanette & ollie sa...

Har hatt det kjempe koslig tanten, og jeg tror Ollie savner deg litt allerede ;) Vi får komme nedover snart <3

Fie: Det er en maltepoo :) (gruppe på facebook: norske maltepoo)

Ollie´s lille bloggeverden sa...

Har hatt det kjempe koslig tanten, og jeg tror Ollie savner deg litt allerede ;) Vi får komme nedover snart <3

Fie: Det er en maltepoo :) (gruppe på facebook: norske maltepoo)

Jeanette <3 <3

Sissel sa...

Hørtes veldig deilig med noen dagers husmorferie i trønderland :)
Skulle gjerne hatt litt selv også, ikke for at jeg er så sliten, men bare fordi det hørtes forlokkende ut...
Klem Sissel