onsdag 22. februar 2012

Et skritt videre på veien mot ferdig soverom.....

For en god stund siden pusset jeg opp soverommet, men det har vært noen små detaljer som har stått igjen som taklister, noen foringer på siden og over skap,sette opp en dør, lamper og hyller. 


Det er sånn jeg ikke fikser selv så det har blitt litt sånn "til helga kanskje" 


(Hyllene over sengen er bildelister fra Ikea)


I går hadde vi besøk av 2 driftige sjeler og på kun kort tid så var sengen snudd og lamper og hyller hengt opp. Greit med et hjelpende spark i hekken innimellom ;)



Er mye mer fornøyd med å snu sengen denne veien, selv om det var skikkelig uvant å bytte side...jeg må nemlig ligge ytterst.
Nå har jeg mye bedre plass forran skapet så kanskje det kan bli orden inni der etterhver også.

Nå må jeg ta hus, i morgen får vi nemlig besøk av min kusine med hennes små sjarmtroll, gleder oss :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ble veldig fint da:) - L1e

Sissel sa...

Koselig :)

Nina sa...

Tusen takk jenter :)