mandag 20. februar 2012

Søndagsoppdatering


Hmmmm...ser ut som jeg er blitt en søndagsblogger....
(hvor blir dagene av.....)




Det har  vært og er så skrekkelig travelt for tiden, faktisk så travelt at jeg ikke har rukket å pakke ut shoppingposene mine fra uken som var....da er spørsmålet...var det jeg shoppet så skrekkelig viktig???
Over er litt saker fra Panduro, lyseblått pusegarn som skal bli en ny type hals...jepp, litt strikkedilla for tiden. Tilda boka har jeg ikke åpnet ennå...men tyvkikket i butikken og symaskinen skal nok få kjørt seg snart.




Tirsdag var det Ski storsenter som fikk besøk, Søstrene Greene og Kremmerhuset ble nøye studert og litt av hvert ble med hjem:)))
Har jo litt lite papirhobbysaker,( not), så ennå godt jeg fikk handlet litt til ;)



I dag sto jeg opp tidlig, vel, tidlig til å være meg på en søndag og bakte brød...mmmm, det er jo så deilig med nybakt brød, burde gjøre det oftere.


På ettermiddagen var jeg med ei venninne på visning i nærheten av der vi bor (krysser fingrene for at hun  får den) og så avsluttet vi dagen med Sushi på Strømmen. Ikke siste gangen vi drar dit, ikke skrekkelig koselig der akkurat, men deilig mat til en billig penge, det kan vi like. Kanskje ta med hjem en annen gang.

Ønsker dere som er innom en koselig uke:)



1 kommentar:

Sissel sa...

Spiller ingen rolle hvor ofte man blogger når innleggene er så koselige som dine:)
Masse flott shopping og deilige bilder av brød og rå fisk (liker ikke)tror jeg, har aldri smakt da.....
Ha en fin uke, den ryddinga for å få nye vinduer var ikke morsom, men det ble kjempefint da de kom på plass.
Klem Sissel