onsdag 1. februar 2012

Trondheim


Vel fremme i bartebyen for et drøyt døgn siden.
(nå er det jo halvannet døgn siden, men innlegget ville ikke legge seg ut i sted, så prøver igjen nå)




Turen opp var litt slitsom, med stappfullt tog, sitteplass i midtgangen og illeluktende og høytspillende medpassasjerer rundt meg, men fant etter noen timer et dobbeltsete for  meg selv så jeg fikk litt søvn.



Noen timer på øye i sofan var godt før vi tok en aldri så liten shoppingtur i byen. Kaldt som fy her oppe, men godt å røre litt på seg.



Spiste supergod parma pizza på Tulla Fischer, med kaffe mocca til dessert :)


(koser seg i fanget til tanten)
Min niese har like lakenskrekk som tanten(hihi) så vi sov ganske lenge i dag, spiste lang og god brunch og koste oss i sofan med verdens beste Ollie, maltepooen til min niese,etterpå.

Nå blir vi straks hentet av min svigerinne, er bedt på middag hos henne på Byåsen.

Plutselig tilbake:) 

3 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Kos deg i bartebyn,hi hi..Plutselig sees vi,klem:))

Sissel sa...

Åhh dette så koselig ut og den kaffen skulle jeg gjerne hatt en slurk av. Kos deg videre.
Klem Sissel

Jeanette sa...

ååh, fikk lyst på parmapizza jeg nå :P :P