søndag 30. november 2008

Juleverksted hos Rita



Fredagen var jeg hos Rita på juleverksted og det var bare sååååååååå koselig.
Planen for kvelden var å bake sirupssnippe, lage risboller og å lage julepakkemerkelapper.
Å for ikke å glemme, spise pinnakjøtt.
En superduper kveld hos ei superduper jente.

Vertinnen selv :)

Ritas gode vennine Emma var også der og vi koste oss alle 3:)

Jeg vet jeg skrev sirupssnipper og jeg lover, vi lagde mange av dem også, Men for ikke å gå helt lei laget vi noen figurer også.

Rita hadde en hemmelig oppskrift på Risboller og kan røpe har at den inneholdt eggedosis, både Emma og jeg testet røra en del ganger før vi tilslutt blandet inn den puffede risen,viktig med kvalitetssjekking, fnis ;)

Namnam...trenger jeg si mer?



Dyp konsentrasjon med stempler, tusj og saks;) Her er resultatet, flinke jenter det tenker jeg.Emma sine kreasjoner til venstre, Rita sine i midten og så kommer mine,drev mest med julekortforberedelser :)

Ingen kommentarer: