onsdag 31. desember 2008

Julehus


Her noen bilder fra julehuset vårt...eller av diverse komoder og hyller hvor jeg har pyntet opp. Elsker jo julen og har derfor en del pynt å for at jeg ikke skal styre så ille hvert år med hva som skal være hvor så pleier jeg å ta bilde av det jeg er mest fornøyd med så jeg kan smugkikke neste år, det blir som regel ikke helt likt, for stadig dukker det jo opp pynt i butikkene jeg bare MÅ ha ;) Har vært relativt moderat i år og tror faktisk det bare har kommet en engel fra SiA i samlingen i år.., men det er jo salg nå så hvem vet hva jeg kan komme over ;)
Har forresten nesten helt sikkert (hehe...)bestemt meg for å kjøpe speilrefleks kamera for pengene jeg fikk til jul(det jeghar nå tar ofte litt uskarpe bilder, grrr) så det spørs vel om det blir noe særlig salg på meg rett på nyåret.

Her er den antikke komoden i stua, er veldig lei trehvit, men har ikke hjerte til å male denne og syns jo det er et veldig koselig hjørne av stua med alt det røde.

Kjøpmannsdisken i stua står i fare for å få ny farge i løpet av nyåret, har bare ikke helt bestemt meg for m den skal bli hvit eller om den rett og slett skal få mørk brun beis... Skulle ha malt et rødt julebilde å hengt der tulipanbildet henger nå, men man rekker ikke alt man hadde tenkt. (Tror jeg skal starte en del før til neste år med både kort, julegaver og pynting.)

Haha, jeg har stagnert på 90 tallet et sted, alt er trehvit...., kanskje jag skal vente litt med å gjøre noe med det...det kan jo plutselig bli moderne igjen....not. Denne har jeg også planer om å gjøre om...den skal strippes for pyntelister og legges på siden og selvsagt få ny farge. Vet ikke helt om den skal bli tv benk eller lav hylle i gangen, men skal legge ut bilde når den er ferdig ordnet og plassert.

Pastaskapet på kjøkkenet tror jeg sakal få bli i sin opprinnelige farge, kjøkkenet er jo også i furu, jippi :o( og det må det en del mer penger inn i bildet til for å ordne så det blir på sikt. Har derimot planer om at det skal bli Scrappeskap isteden for Pastaskap, ikke det at det er plagsomt masse pasta inni der nå, men en del mat og det må jeg se om ikke jeg kan flytte til høyskapet om ikke så lenge. Ser ut til at jeg får en travel start på det nye året hvis alt dette skal gjennomføres, puh.... :)

Ingen kommentarer: