søndag 28. desember 2008

Lenge siden sist



Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe her...., julen er jo en travel tid så da ble prioriteringene litt annerledes, men har ikke liggi på latsiden på produksjons siden av den grunn....
I begynnelsen av desember var jeg en langhelg i Skien hos en veldig god venninne og familien hennes. Som kjent er jeg ikke så flink til å starte med mine julekort i tide, så det blir litt til at jeg tar dem med hvor enn jeg skal i håp om bli ferdig så de blir sendt før julaften. (til neste år måååå jeg starte før, jeg bare må...)
Skiensturen var inget unntak og siden Marianne skulle lage et kort til til ei niese som fylte 18 så passet det bra å ta med seg litt utstyr.
Med kofferten blytung og mp3spilleren på øre satte jeg meg på bussen mot Skien...og sånn ca halvveis kommer jeg plutselig på at jeg har glemt en vesentlig ting..nemlig QK tangen min...sukk og stønn..., men jeg ante lys i tunnelen. En annen god venninne av meg, Anita Lorentzen kjenner en del scrappedamer så jeg ringte henne for å høre om hun hadde noen lure tips i erme. Det hadde hun og ringte eieren av en super koselig butikk i Skien som heter Papir i hjertet og der fikk jeg låne en tang, tusen tusen takk, det var veldig god service:)
Her er noen bilder fra helgen i skien og noe av det vi laget.

Her er allerførst stempelet som jeg brukte på julekortene i år, det heter Cozy og er fra Penny Black



Her er kort/albumet vi i felleskap laget til jubilanten. Det er laget av 3 eller 4 papirposer og Marianne og jentene var skikkelig flinke og ivrige så det ble et superfint kort med MANGE fine og gode minner. Har bare lagt ut de 3 sidene jeg var med å lage, men hvis de vil så kan jeg legge ut resten en annen gang.




Vi hadde stor pepperkake baking med mange fine figurer og ikke minst et superflott pepperkakehus som jentene her ivrig pynter.

Pepperkakehuset ferdig pyntet og det fikk hedersplass på kjøkkenøya.


takke for en superkoselig helg hos dere og håper jeg snart får besøke dere igjen.

Ingen kommentarer: