mandag 4. mai 2009

Her er boksene ferdig merket...eller foreløpig merket.., er ikke helt sikker på om jeg skal ha en annen font og kanskje skrive color isteden.

Camping sesongen ble sparket igang i helgen og i år var jeg så heldig at jeg slapp å sette opp både ttelt og rydde på plass. Venninna mi Lene syns nemlig det er utrolig artig(hu kan ikke være riktig skrudd sammen spør du meg ;) Hun og Pål dro ned tidlig fredag morgen og satte opp og ryddet på plass. Diva Nina kom sent på kvelden til dekket bord...iallfall dekket camping...UTROLIG DEILIG, Tuuuuuuuuuuusem takk Lene :)

Her sitter hun sammen med pappan min i forteltet. Tok noen bilder iløpet av helgen, men ingen er spesielt egnet tilå bloggifisere..., får komme sterkere tilbake med litt campinginteriør etter hvert.

Ønsker dere som kikker innom en riktig fin uke :)

Ingen kommentarer: