tirsdag 28. april 2009

Loppefunn :)

Søndagens loppemarkedtokt gikk litt bedre en lørdagens og det sier igjen at jeg jobber best under press ;) Vi var ikke akkurat kjappe med å komme oss ut døren akkurat så da vi ankom første marked så var det i underkant av halvannen time til de stengte. Litt virring først, hvor er hva liksom, hadde jo ikke all verdens tid til å sondere, men så borte i en krok skimtet jeg en liten gullramme og jeg tenkte med meg selv, en liten ramme er bedre enn ingen ramme ;)
Jeg gikk bort å hørte hva de skulle ha for vidunderet og damen bak disken sa hun skulle ha 50 kroner for bilde.... Hallo..., jeg var litt desperat, men det får være grenser... du får 10 kroner sa jeg og vips så var rammen min ;)



Spurte så damen om hun viste hvor jeg fant gamle bøker og eventuelt noteark og da ga hun meg en tykk klaverbok som hun hadde stående bak på en hylle. Hun skulle ha 20 kroner og det gadd jeg ikke prute på for der var det masse fine gamle noteark som jeg kan lage masse fint av, bare se her.




Neste loppemarked var på gamle trakter for Jeanette, der har hun gått på barene og ungdomskole. Her fant jeg et fat jeg ikke helt vet om jeg kommer til å bruke og en litt større ramme jeg kan teste ut ideen min på. Den må nok skrapes og males først, og blir den ikke smykke ramme så kan den jo kanskje ende opp som oppslagstavle eller noe

Skal legge ut bilder av både rammer og kort bare jeg får tid tilå være litt kreativ :)

Ønsker dere en strålende uke.

Ingen kommentarer: