mandag 10. august 2009

Bestillingskort

Kom på at jeg har laget et kort til i sommer. Fikk en bestilling på et søtt kort til søsteren til ei på campingen vår. Hun flyte 30 år og de hadde kjøpt en Spa tur til henne til Tallinn. Som alltid når jeg får en bestilling så tenker jeg at guuud, det kommer jeg ikke til å få til, men når jeg satt meg ned meg det helt tomme hodet mitt så gikk det denne gangen også ;)
(Beklager dårlig kvalitet på bildene, printeren min virket desverre ikke.)Fikk noen ledetråder som søtt og rosa og da blir det jo litt lettere. Inni til venstre har jeg laget en lomme til en litt stor tagg, for da jeg hørte at de skulle gi bort en spatur ba jeg om en utskrift eller noe som jeg kunne lage litt ut av. Her er fronten på taggen..På baksiden av den limte jeg info arket og brettet den så i to så den fikk plass nedi lommen.

Baksiden.

Her et bilde av kortet tatt i solen, fargene kommer kanskje litt bedre frem da...

Ingen kommentarer: