fredag 14. august 2009

Nytt bestillingskort

Her tar det helt av, 3 innlegg på en uke, juhu ;)
Fikk en forespørsel her om dagen på et kort til en mann på 70 år...hehe, en utfordring for meg som har mest rosa, hjerter blomster og søte hÄnglar & stÄnglar stempler med søte små barn, men etter litt utspørring om interesser og sånt så fant vi ut at mannen er glad i å golfe.
Jeg kom på at jeg hadde noen golf klistremerker hjemme etter et annet kort jeg har laget en gang og at jeg da kunne bruke disse. Hadde rimelig kort frist for det måtte leveres dagen etter. Som alltid når jeg skal lage kort for noen så utsetter jeg det til det siste, og denne gangen intet unntak. Da jeg endelig kom i gang å skulle finne frem tingene tilkortet oppdaget jeg at navnet på mannen lå igjen på jobben og klistremerkene var sporløst borte....grrrrr...
Klokken halv ett på natten er dette ikke en drømmesituasjon, hehe. Så fronten ble enkel med QK Revolution alfabet

Både utenfor og inni hadde jeg en plan om å bruke noe golfaktig, men uten klistremerker midt på natten var gode råd dyre...eller ikke tilstede faktisk, hehe. Men så på jeg på at det kanskje kunne være noe golf ting i paper picing bøkene mine og det var det, jippi. Ble ganske fornøyd med denne faktisk og ganske letta når jeg la med i 4 tiden, hihi. Nå gjenstår det å se om jeg klarer å holde planen min om å begynne på albumet til Martine, for konfirmasjonen nærmer seg med stormskritt.

Ha en strålende helg :)

Ingen kommentarer: