torsdag 31. desember 2009

Årets julekort

Hadde planer om å koble opp scanneren min, men det tar sin tid ser jeg så det blir dårlige bilder enn så lenge. Her er iallfall årets julekort. De har egentlig vært nesten klare i hele desember, manglet bare fronten..., men desember ble alt annet en hva jeg hadde forestilt meg, det ble en veldig trist og slitsom måned.
Håper noen kan minne meg på at jeg skal jage et kort med litt mindre pynteark på til neste år og kanskje ikke fullt så stort, hehe. Fronten og finishen satt jeg pal med fra 6 på morningen frem til Pål fløy ut døren med de halv 4 mandag før julaften og jeg håper alle 60 rakk frem før julaften.
Her er inni når en flik er åpen....

Å her et bilde av kortet på hele innsiden.
Håper alle har hatt en koselig jul.
Klem 9na :)

2 kommentarer:

Soffi sa...

Heldig som vi er har vi jo fått et slikt et nydelig julekort også! Du er flink Nina! Tuusen takk!

Anita's hobbykrok sa...

Tusen takk for detnydelig julekortet vi fikk i posten :)