torsdag 31. desember 2009

Mamma og pappas julekort

Her er noen av julekortvariantene som forlot huset til familien Foss i år. Mamma er hodet bak kortene og så lånte jeg ut hendene mine for å de sammen. Vi satt til 4 på natten å snekret sammen en 14-15 kort tilslutt. Tror vi skal sette oss ned om ikke så lenge å lage neste års julekort for dem, for jeg har nå (snart )lært at DESEMBER GÅR VEEEEEEELDIG FORT..

Dette julemotivet malte mamma for en del år siden, men de har vært på et lurt sted frem til jeg fant noen av de nå rett før jul. Det var desverre ikke mer en 3-4 stykker jeg fant....
...så resten måtte bli med søte hus fra panduro og

nisser og pakker. Syns resultatet ble ganske fint.
Har fått en del hjemmelagde kort i år og det er så artig å se at andre også finner glede i å lage sine egne kort. Balsam for kropp og sjel spør du meg :)))



1 kommentar:

Soffi sa...

Ååå, de er så fine! Vi var også heldig å få et så superfint kort i posten og det ble jeg kjempeglad for! Hadde ikke regnet med å få kort sendt hit til Bergen, men vi fikk faktisk 3 stk :o)Har alle sammen stående i bokhylla her som pynter opp leiligheten til jul og nyttår :o)Hilse Karin å si tuuusen takk!