fredag 7. mai 2010

Flere PP´r

Her er resten av pp´ne jeg har laget for Marianne til albumet hun lager til sin niese som skal konfirmere seg nå til helgen.
Så Ane:
Gratulerer så masse med den store dagen :)Her står det forøvrig Høst.

Dette er egentlig et sandslott laget av et papir med sandkort på, men sandkornene var nok litt store i forholde til størrelsen på slottet, hehe...

Her er hjulene laget av loddetråd fordi jeg ikke fant tykk nok ståltråd, så de er ikke helt runde ser jeg, men men, sjarmerende ujevne da ;)

Konfirmanten er i overkant opptatt av hest.


Dette tegnet står for JOY.
Marianne, jeg håper det faller i smak og skulle du trenge flere i etterkant så er det bare å si i fra.
Da ønsker jeg alle en riktig fin helg :)

2 kommentarer:

Soffi sa...

Hei! Endelig vært tid til litt scrapbooking :o) De PPene ble veldig bra, tipper konfirmanten blir fornøyd!

Nina sa...

Tusen takk snuppis. Gleder meg til vi kan sette oss ned en kveld eller aller helst en helg :)
Ha en strålende helg og hilse masse :)