onsdag 5. mai 2010

Hold der fast....

......her kommer et innlegg gitt ;)
Jeg har ikke liggi på latsiden siden sist, vel kanskje hobby fronten, men det står ikke på viljen akkurat, det er bare denne tiden som ikke streker til.
Har malt et skap (et nyttårs forsett fra i forfjor, hehe) og byttet om på nesten alle møblene i huset uten om sofa og spisebord. Noe som resulterer i at jeg må male alle furumøblene våres etter hvert...ennå furu nå er på vei tilbake,.., jada jeg er litt treg ;)
De siste dagene har jeg fått vært litt hurtig kreativ. Ei venninne av meg har laget et album til sin niesa´s konfirmasjon og jeg har tatt på meg et par pynteoppdrag.
Pp =paper piecing er bare så artig og det gjør seg så godt i album syns jeg.
Hvis noen lurer så er pp en figur som er laget av flere biter som er limt sammen.
De var i London i vinterferien og her har jeg laget en engelsk telefonboks, tusjen skle desverre litt nederst, men hjemmelaget er hjemmelaget, sjarm kaller jeg det ;)

Ikke lett å ta bilde i mørten, men her et bilde av en liten båt jeg laget også.
Har akkurat laget ferdig en vogn, et sandslott, en smukk og et kinesisk tegn, men finner ikke overføringskabelen så det får jeg j
legge inn i morgen.
Et høst skilt og et hestehode er på vei i posten nå i natt til Skien, de får jeg også legge ut i morgen.
Kjenner det var koselig å blogge litt igjen så får håpe jeg opprettholder kreativiteten og at tiden er på min side.
Tudelu :)






Ingen kommentarer: