lørdag 12. februar 2011

Kjøpmannsdisken

Jeg har jo helt glemt å legge ut bilde av den ferdigmalte kjøpmannsdisken min. Glemte selvsagt å ta bilder av den føre, men klarte å finne noen fra i høst.
Her er den i trehvit (gul) utgave....

å her i hvit. var litt rart lys i dag, men et vist inntrykk får man kanskje.
Rammene har ennå ikke fått bilder av jentene, men det kommer ;)

Kan informere om at alle skuffer og skap nå har fått knotter og håndtak, skal se om jeg kanskje få tatt et bilde i morgen :)

Ønsker dere en koselig helg :)



3 kommentarer:

Prinsessa Mona sa...

Den ble jo knall fin. Du har vært super flink. God helg på deg også.

moniq sa...

utrolig bra!! DDen ble superlekker!! Ja, må snart bli ferdig med min jeg og ... og slenge ut bilde av min og. Ha en superduper (h)elg!!

Sissel sa...

Guri malla for en forskjell det blir, lurt med før og etter bilder:)
Resultatet ble flotters:))
Klem Sissel