torsdag 1. desember 2011

For et år siden......



...i går faktisk, flyttet jeg inn på Cato senteret i Son for en måned. Ikke med lett hjerte, syns det var super skummelt og vi snakker selveste Desember her for meg som er i overkant opptatt av jula.


Men som jeg har skrevet før, jeg angrer ikke et sekund. Jeg traff verdens beste Laila og mange andre flotte mennesker som jeg har blitt veldig glad i, noen av oss holder fortsatt kontakten og treffes innimellom til Cato treff. 


Fra å ikke ha annet et eneste treningsplagg fikk jeg iløpet av desember veeeeeeldig masse. Hadde nesten hele kolleksjonen til HM som faktisk har veldig bra utvalg.


Jeg pyntet etter beste evne rommet mitt og det har antakelig ikke vært så masse julepynt på hele Catosenteret til sammen, hehe ;)
Sengen var litt sykehusaktig, men med et pledd på ble den straks litt mer hjemmekoselig.


Denne og...


... denne stillingen tror jeg nok de fleste jeg var der sammen med kjenner igjen;) Vi ble ofte sittende i gangen etter avspenning å skravle og jeg er ei urokråke som ikke klarer å sitte som voksne folk ;)



3 dager i uken sto det vanngym på timeplanen kl. 8.00 om morningen,det er noe av det jeg savner mest aktivitetsmessig tror jeg, en utrolig bra måte å starte dagen på og ikke minst avslutte i bobblebadet mens man så ut over en  hvitkledd desembermorgen.  


Noe annet som var utrolig artig, til tross for høydeskrekk var klatreveggen.
Har du lyst til å se flere bilder fra oppholdet på Catosenteret så blogget jeg nesten hver dag og det kan du se HER og utover.
Jeg lærte masse, fikk mange gode venner og ikke minst uforglemmelige opplevelser, får jeg sjansen igjen så kommer jeg helt klart til å dra..., men kanskje ikke i desember ;)

Husk at jeg har en Gi bort på gang, klikk deg inn HER for å legge igjen en kommentar, da er du med i trekningen om ei julepute laget av meg :)

Ingen kommentarer: