mandag 19. desember 2011

Førjulsselskap

I dag var vi i førjuleselskap hos min bror og familien hans og fikk nydelig kalkunmiddag og hjemmelaget is til dessert, sukk det var så godt alt sammen.
(Noter bak øre at jeg kanskje skal prøve meg på hjemmelaget is til julemiddagen.)


Å i god 4 stjerners middag ånd var det jo et innslag med sang innimellom....jeg tror ikke det var et tørt øye i hele stuen da disse to nydlingene sang "Vi tenner våre lykter når det mørkner" og "Tenn lys" sukk:)


Minste frøkna skulle ikke være noe dårligere så da ble det litt hiv og hoi fra henne, herre gud, de barna er til å spise opp. 



Jeg hadde en liten plan om å ta et felles bilde av alle 5 barna så den nærmeste familien kunne få på julekortene sine, men av drøye 30 bilder var dette det beste....
 (noter at vi tar bilde veeeeeldig tidlig neste gang ;)



Juleselskap kan være veeeeldig slitsomme for små pusekatter ;)



Å noen pappaer skulle gjerne ønske at man var liten igjen ;)

Tusen takk for en kjempekoselig førjulsfeiring Line og Henning og vi ønsker dere en koselig jul i nord når den tid kommer. 

Ingen kommentarer: