tirsdag 17. april 2012

Hurra hurra hurra



Sist uke ble verdens beste Andrea 6 år og på søndag var vi i bursdagslag :)



Bursdagskake hører med.


Ny sykkel i gave fra bestemor og beste.
DS fikk hun også med spill til, lykken var stor kan jeg forsikkre.  


Krone skal selvsagt byttes ut med hjelm før hun skal ut i den store verden med sykkelvidunderet:)



Så litt hylleoppdatering:

Da er hylla listet ferdig og som dere ser ligger den til tørk. Nå gjenstår bare å male listene og så skal den opp på veggen,gleder meg.

4 kommentarer:

moniq sa...

flinka altså! Skulle ønske jeg var like handy som deg.... :D

Anonym sa...

Det er snekkern sin det :-) Vet hvem jeg skal ringe når jeg flytter til sommeren å trenger en håntslenger :-)Klem Laila

Nina sa...

Det er bare å si i fra jenter, me fix ;)

MissMette sa...

Hei Nina :)
Så skjønn jente, gratulerer så mye med dagen henne som var ღ Flott kake og skjønn sykkel ღ Kan tenke meg hun er glad ja :) Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke. Klem fra Mette