onsdag 5. desember 2012

Julekalender

 
Jøjje meg som dagene flyr. Tenkte det var lett match å legge inn et lite innlegg sånn nesten hver dag om det som gjøres før jul, men ser jeg henger litt etter, hehe ;)
 
 
 
 
Som hjelp til neste år legger jeg inn hvordan jeg gjorde det i år med gavene til kalenderen til nieser og nevø så jeg husker.
Siden det er 3 barn, 2 jenter og en gutt kan noe være likt som her....
 
 

 
 
og her, men fargen er bytta ut til Oscar da;) Vanter er litt lite spennende kanskje, så da ble det med en liten sjokolade som de kan ha til julekalenderen på tv på kvelden.
Under gavene kan et ark skimtes, der har jeg laget 24 ruter hvor jeg har skrevet opp hva de får. Litt for at jeg bedre kan fordele innhold i gavene før jeg pakker de inn og litt for at jeg skal se neste år hva jeg har kjøpte inn.
 

 
I og med at de er forskjellig i alder og kjønn se ble noen gaver litt forskjellig, så jeg har merket med forbokstaven bak på alle nummerlappene.
Brodern syns jeg er en smule gal med alle mine bilder av gaver og lister, men jeg syns det er praktisk å gjøre det på dette viset ;)
 



Litt dårlig bilde da det er tatt i halvmørket med mobil, men sånn ser altså kalenderen ut ferdig og den gjør stor lykke har jeg fått vite :)))

Ingen kommentarer: