torsdag 9. desember 2010

Filmkveld

I går etter middag var det satt opp tur til Mosseporten for oss som begynner å kjenne at julen småbiter litt i skjørtekanten ;) Fikk unna et par gaver til, men har alt for mang igjen, men puster helt ned i magen og tenker hardt på at det blir nok jul i år også, hihi ;)


Etterpå samlet noen av oss seg i tv stua for å se på film. Husker ikke i farten hva den het, men den var en salig blanding av komedie, action,litt masete og litt sånn "å gud nå vet jeg ikke om jeg orker å se" fordi jeg ble litt flau på skuespillernes vegne det , men alt i alt en fin film.
Vet ikke helt hvorfor jeg tok med dette bilde, men her er iallfall tv´n vår hvis noen lurte ;)


Det ble faktisk 2 filmer og det ble litt mye til oss jentene, så vi tok en liten lur underveis.


Jeg hadde en plan da jeg skulle dra hit om at jeg skulle få tak i et par hermetikkbokser for å ha til oppbevaring av penner/ tusjer og aller mest skulle jeg ha en som jeg skulle ha noen kvister i som jeg skulle pynte. Verdens snilleste og søteste dame på kjøkkenet her har ordnet til meg og på tirsdag ble det tur ut på jakt etter kvister.
Rasket med meg litt mer pynt på shoppingen i går (hadde med litt og noe har jeg laget ) så i morgen skal jeg pynte ferdig og vise bilde.
Tudelu :)




Ingen kommentarer: