torsdag 16. desember 2010

Tiden flyr.........

Mandag var det klatring på timeplanen igjen og jeg må si at det er i overkant gøy, det vises kanskje på dollargliset som kontant er der ;) Var veldig usikker på om jeg faktisk klarte det med tanke på armen, men siden jeg ikke klatrer sidelengs så går det ganske bra. Laila gikk glipp av første gange i klatreveggen så hun gledet seg ekstra masse.
Åtte tallsknuten gikk som en lek etter litt øving ;)

Ikke noe mindre dollarglis på den dama der da forresten og det tror jeg vi begge har lyst til å prøve mer når vi "slipper ut " herifra;)

I går var det tematur ute og jeg ikke overbegeistret til å begynne med, kunne nemlig ikke finne bobble buksa min som var ny i våres da jeg skulle dra, men med ull under og vind utenpå overlevde jeg ;)
Har hatt en kranglete rygg den siste uka så aking ned en slalåmbakke sto ikke øverst på ønskelisten, men ga meg tilslutt og det var kjempeartig:)


I dag (kremt, på klokken er det allerede i går ser jeg, soving er oppskrytt) har jeg fått en giga nål inn i skulderen med lokalbedøvelse for å prøve å lokalisere hvor det sitter og det hjalp veeeldig på bevegeligheten i armen den første timen, men så slo det til med ennå mere vondt. Nå håper vi at det skal roe seg iløpet av natten og kanskje ta bort smertene i noen dager så jeg kan bruke armen normalt. Denne testen gjøres for å se litt hvor det sitter hvis det skulle bli aktuelt med en operasjon senere.
Nattinatt fra her :)
PS: jeg har det fortsatt utrolig bra her og er veldig takknemlig for denne muligheten det er å være her, lærer noe nytt hver dag.

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

For en flott gave du har fått - makan til venner!!!! :))))


Den badedrakta di så genial ut - hvor er den kjøpt???

Nina sa...

Takk for koselig kommentar:) Ja jeg ble jo rimelig glad og det har fortsatt ikke helt forstått det, tipper det siger inn nårt jeg kommer hjel på torsdag:)
Badedrakten er kjøpt på min lokale svømmehall. De bestille den for meg fra sverige. Har en katalog her med en nettadressa som du kan sjekke ut. www.aquarapid.se
Ønsker deg masse lykke til i januar og gleder meg til å høre hvordan du får det der.
Her er vi litt inne i en bobble og det blir nesten litt skummelt å komme ut igjen, men har fått med meg masse god lærdom og faktisk bekreftelse på at jeg gjør en del riktig så nå gjelder det å overføre det i hverdagen når jeg kommer hjem.

Juleklem fra nina :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg fant jeg fant, men kan jeg spørre hvordan den er i størrelse? Jeg bruker 42/44 i klær, mer 42 enn 44, hva tror du jeg burde bestille i...? ;)

Nina sa...

Jeg tar sjansen på å svare her. Jeg kjøpte først en vanlig badedrakt fra samme butikk som var dobbel på et vis, en skikkelig holdin sak som jeg må bruke skohorn for å ta på meg, hehe ;) å i og med at den var såppas trang bestillte jeg den sorte i 44. Bruker vanligvis 40/42 og ble da annbefalt å gå opp en str. siden de er italienske. Den sorte er ikke dobbel så jeg kunne fint hatt 42 trur jeg, den er da med andre ord ikke på langtnær så trang som den andre skohorn varianten ;)
Drakten heter Janidi og kostet med 540,- Vel verdt hver eneste krone spør du meg.
Lykke til :)

Ps:si i fra hvis det blir vanskelig å bestille så kan jeg gjerne hjelpe deg via svømmehallen min, den kom på 3-4 dager.