onsdag 12. januar 2011

Son blomster

Før jeg forlot Son for denne gangen måtte jeg en ørliten tur innom Son Blomster.
En aldeles nydelig liten blomsterbutikk med en kjempefin interiør del. Vi oppdaget denne denne butikken straks vi ankom Son i slutten av november, men fikk ikke anledning til å kikke innom den før i romjulen faktisk. Det var antakelig bra for ellers hadde det blitt tynt med julegaver til slekta, jeg har nemlig minst lyst på en av hver ting der inne ;)
Planen var bare innom for å kjøpe en paiform fra Green Gate, rød med hvite prikker.......
(ja den står under her, men ikke veldig synlig, gleder med til å ta den i bruk)

men siden det var et helt bord der inne med 50% på all julepynt ble alt dette med meg hjem. Gleder meg alt til neste jul ;)
Av alle ting på jord var sinkhuset også klassifisert som julepynt (ikke i mitt hus, her får de bli hele året) så hoppet det nesten av seg selv opp i posen ;) De grønne kransene har jeg sikla på i hele november og desember, men jeg syns prisen har vært horribel, men på halv pris fikk jeg jo 2 for en :)
Fikk en del penger til jul så brukte av disse, så dere som ga meg penger, her er noe av det jeg fikk av dere ;) Resten av pengene skal jeg ta med meg opp på Bikuben en dag tro jeg, har jo litt lite hobbysaker ;)
Tudelu ;)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Så mange lekkerbiskener du fant der også, detta kan du:))
Klem fra borti veien.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så masse fint! :)))) Jeg kunne brukt alt ;P


Så herlig det var i bassenget i helga - så flott! :D Jeg er tilbake på internat - og har faktisk trent litt alene i kveld! Stolt av meg selv!


Håper du får en flott uke!!!