søndag 9. januar 2011

Tilbake hos Cato.....

men nå bare som gjest.

Laila er fortsatt her og hadde veeeeldig lyst på besøk i helgen. Jeg var ikke vanskelig å overtale og så har har jeg vært i helgen :)

Forøvrig så ser det ut som om jeg bor her fremdeles, for utenfor døren min henger fortsatt skiltet mitt ;)



Jeg har fått meg ennå en ny venninne her, Iselin som er datteren til en av de som har vært her sammen med meg noen uker. Verdens skjønneste lille snuppelure på 5 og snart et halvt år, hehe ;) Og da hun dro hjem i går så kom hun med at kort som hun hadde laget til meg, sukk, så fint og jeg ble så glad og stolt.

Tusen tusen takk Iselin. Jeg syns det var veldig koselig å bli kjent med deg :) Hils pappa og lille søsteren din :)



Den rosa sofan er også en sovesofa og her har jeg sovet i helgen. Litt hard madrass, men da jeg først sovne så sov jeg som en sten :)


Klarte å få med meg det nyeste Isabellas, et veldig bra blad så langt syns jeg, de har litt mat, litt blomster og mest interiør, håper de fortsetter sån.



Oversiktsbilde fra treningsalen.


Gamle kunster virker plutselig igjen, greit å få litt kostroll på musklene midt på.... (pussig nok så var de der langt langt inne ;)



Søstrene sisters i tøyepossisjon;)


Sirkus klare ;)


Her et bilde fra bassenget i ettermiddag. Bassengtrening burde vært på blå resept spør du meg for det gjør godt for både kropp og sjel.



I kveld er det 1000 og en natt i bassenget og det gleder jeg meg masse til:)


So long:)

Ingen kommentarer: