fredag 21. januar 2011

Tulipaner og gammelt trau


Egentlig så burde jeg hatt et før og etter bilde av disse tulipanene. Kjøpte de sist lørdag og har jo hørt at de bør stå kjølig om natten. Hadde de da på hobbyrommet og siden det ser ut som en slagmark der så ble de stående på gulvet (sammen med masse annet) og jeg glemte dem litt....

Da jeg oppdaget de var de gått tom for vann og hang veeeeeeelig med hodene, veldig. Tenkte først at ja ja, ut å kjøpe nye, men pøsa på litt vann og dagen etter...simsalabim..

Jeg elsker tulipaner og skulle gjerne hatt de året rundt.


Nå står de i stuen og der skal de få stå i fred, vi bor i en fryseboks så det spiller antakelig ikke noen rolle hvor de står om natten.




Vanvittig skjønne.......



Dette trauet har jeg skullet blogge om leeeeeeng, det fortjener et eget innlegg,og det kommer, men jeg tenkte jeg skulle vise Frida (Pål´s tante)at det er i bruk og har vært det siden jeg fikk det,å jeg er utrolig glad i det :))))

Nå har det hedersplass på kjøkkenbenken med grønnsaker og frukt i.


Kjøkkenbordet nå i kveld, også her tulipaner, har jeg nevnt det, jeg elsker tulipaner ;)

Ny duk (kremt, jeg ser den burde vært strøket ;) fra Kremerhuset og for øyeblikket er det litt rosa tema på kjøkkenet.

Nå har jeg fått vite hvor jeg kan få tak i knotter til skapdørene på kjøkkenet og krysser fingre for at de ikke koster en halv million.

(antakelig så gjør di det, men jeg har sååå lyst på dem)


2 kommentarer:

Mia, New Room Interior sa...

Hei!! Så koselig at du fant meg igjen, og takk for gode ord!! :-)Nydelig med tulipaner, og vårfølelse!! Ha en super kveld! Klem

Fie sa...

Så fint trau...ønsker meg og et trau :) Og dere har så fint gulv, sjarmerende. Alt bra med deg håper jeg :) Klem
Anne-S