lørdag 29. januar 2011

Zumba :))))))


I går var jeg på Zumba for første gang i mitt liv og det var fantastisk gøy :)


Etter jeg kom hjem fra "rehab" (Cato senteret) har jeg faktisk klart å opprettholde treningen. Selvsagt ikke i like stor grad, men bortsett fra sist uke så har jeg vært nede på treningsenteret minst 2 ganger i uken siden jeg kom hjem.

Har forsøkt litt av hvert, men har landet foreløpig på Pilates timene. Bra styrketrening for kjærnemusklene (trodde ikke jeg hadde noen ;), men det blir jo ikke den helt store kondis av det da.

Er ikke skrekkelig glad i spinning som sikkert kunne hjulpet med med den delen, men når Zumban kom til det lille treningssenteret mitt så tror jeg dette kommer til å bli en favoritt :)


(Bilde er rappa fra googel, aner ikke om det er lov, men det var så kjedelig med et innlegg uten bilde)


Haha, nå har bloggen min fått ennå en kategori, TRENING.... gosh, dette startes som en hobbyblogg, men det er vel det jeg skriver minst om om dagen ;)

Planen for helgen er å starte på det "berømte" hobbyrommet mitt, men foreløpig så har jeg bare kikket inn der etter skittentøy.


Kjøpmannsdisken min derimot er i ferd med å bli hvit.
(nå gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før den er ferdig)

1 kommentar:

moniq sa...

åh, driver du og maler du også? jeg har malt første strøk med hvitmaling på skjenken i stua nå :) og bakt en kringle... her går det unna! Så nå ligger jeg på sofaen med benet høyt.... litt sliten i foten! ha en fin kveld!!