tirsdag 24. mai 2011

Gamlebyen

Fra første dag har vi snakket om å ta oss en tur i gamlebyen på dagtid for å ta litt bilder og nå helt på slutten har vi fått det til.

Selvutløser er grei å ha når vi er 2 på tur ;)

Her forran en av inngangene til selve borgen.

Vollgraven rundt...skulle vært nedi der også, men man rekker ikke alt på 14 dager ;) Det er utrolig mange steder å rusle rundt så kanskje noe vi må notere oss på listen over hva vi må gjøre neste gang vi kommer hit ;)


Høyrehånden min har hatt den sorte saken kalt kamera stortsett limt fast til hånden hele turen.... tør ikke skrive hvor mange bilder jeg har klart å ta, fnis ;)
Laila har jo også tatt så kanskje det kan bli en konkurranse her inne om litt på hvor mange bilder vi ender opp med når turen er slutt ;)


Jeg elsker gammel mur, porter og gamle dører, så forbered dere på et lite ras....


En ivrig innkaster på en av mange barer var snill nok til å ta et bilde av jentene:)



En smule nysgjerrig kanskje ;)



Love it......
Her tror jeg at jeg kunne ha bodd en stund.



Ennåmere mmmmmm......

Tror jeg vil bo der isteden.
Til info til Lailas familie så var hu langt inne i dette gårsrommet også, hehe ;)


Sukk.......
Dette var bare noen av mange idylliske bilder...så mamma, finn frem pensel og maling, her skal det males ;)



Gamlebyen by night ;)


Is, kaffe og Calua og et slag kortspill avsluttet turen i gamlebyen for denne gang....

eller vi ramla innom verdens søteste klesbutikk og svei av noen kroner...jeg gruer seriøst til vekta på flyplassen i morgen ;)


Her er forøvrig Lailas beste venner på turen, stakkars hun er blitt helt oppspist av mygg...


Vet ikke om jeg rekker et innlegg til før vi reiser for i morgen kl 09.55 Gresk tid må vi inn på bussen og vende nesen hjemover....å vi er ikke helt klare for 13 grader og sterk vind ennå kjenner vi...

Skal prøve å overtale solen og varmen til å bli med oss hjemover.


Tusen takk forresten av så mange har svingt innom siden min i det siste, det er jo såååå koselig :)



Klem fra Laila og Nina :)

Ingen kommentarer: