søndag 22. mai 2011

Turen fortsetter.....

Andre del av road tripen vår kommer her...


På vei ned fra restauranten(som var såååååå fin)måtte jeg bare knipse litt, ennå mer du kan male mamma ;)


Hele Lindos består i sånne trange gater og da for det meste med butikker, men noen var så rolige som dette....





Syns denne var så kul....eller egentlig selve bildet...men kurven bak burde jo vært i enten kurv eller tre da spør du meg, men jeg kan se det for meg ;)


Nææææ, en skobutikk ;)

Jeg klarte å styre meg, men Laila klarte vi nesten ikke å rive ut herifra og hun angrer fortsatt på at hun ikke kjøpte et par der inne...



Så gikk vi forbi en veske butikk....eller var det kanskje en


dyrebutikk ;)


Vi stanset innom en isbutikk på vei til bilen og mens vi gikk å skravlet oppover gaten så hørte vi noen rare lyder og der sto det plutselig ei fjellgeit å spiste på et tre så lang den var, hehe....



Fine jenta inni et tre:)


Laila drømte om å dra til der Mamma Mia er spilt inn, men siden vi ikke var sikre på hvor det var fikk vi nest best...en annen kirke langt pokkerivoll oppi et fjell...



Savvas og jeg var litt skeptiske siden det hadde begynt å tordne og for ikke å snakke om at det var langt opp dit, men vi ble nå da med...



jada, det var lenger enn langt og ennå lenger ;)


men det var verdt det, fantastisk utsikt(ennå jeg har høydeskrekk) og en veldig koselig plass.



Her smiler jeg for fotografen...egentlig er jeg skrekkslagen for det var veeeeeeeeeeeeldig langt ned og måtte følges bort baklengs ;)


Det var en perfekt dag så tusen takk Savvas for at du tok oss med på tur.

dette burde stått på engelsk om ikke annet, men jeg er for trøtt ;)


Beklager til dere som ikke er familie og nære venner som svinger innom bloggen for tiden, det blir en del feire og jeg får ikke vært innom noen å sett, men lover å titte innom når jeg kommer hjem.


God søndag til dere alle :)

Ingen kommentarer: