torsdag 19. mai 2011

Jeg nevnte her om dagen at vi hadde truffet et koselig par fra Arendal og her er de, syns det var så fint bilde av dere og håper dere er enige, Alf og Janne :)



Vi håper virkelig at vi får til å besøke dere i juli :)

Hvis ikke så kommer vi gjerne en annen gang :))))



Vi ble også kjent med en svenske første dagen ( Janne og jeg prøvde oss som innkastere hos Patriks og plutselig kom Åke forbi og han hadde ikke noe valg, han måtte bli kjent med oss, hehe ;) Her er vi ute å spiser med han i gamlebyen, Laila og jeg :)

Jette mysigt, ikke sant Åke? :)



Janne og Alf tok oss en dag med til en kamerat av Alf, Lakis, som jobber på en restaurant litt nord på øya hvis ikke jeg har tatt helt feil.

Det skal grekerne ha, de er utrolig gjestfrie og Lakis er intet unntak.

Etter middagen tok han oss med på en biltur for å vise oss rundt :)



Her er vi på avskjedsmiddag og spiste nydelig mat på Jason No1

Strawberry daiquiri´n hos Patriks er sinsykt god og hvorfor sitte å drikke av små glass når de har fiskeboller til å ha det i, hehe ;)




Apropos drikke....

Ordtaket, "Det er ikke fullt før det renner over" passer forøvrig ganske godt her;)

Hvitvinsglasset mitt hos Lakis var seriøst fullt ;)


Kjære Janne, Alf og Åke, det var kjempe koselig å få bli kjent med dere og jeg håper vi fortsatt kan holde kontakten.


Nattinatt fra rom 216........

(håper jeg, tror jeg har forsøkt å komme meg inn på rom 316 en 5-6 ganger nå...jeg er ikke full, men muligens glad i å gå i trapper, hehe. Gruer litt til den dagen de faktisk åpner når jeg prøver å komme meg inn dit, fnis ;)

2 kommentarer:

Åke sa...

Hei, ja det var veldig hyggelig at dere inviterte meg. Men det gjorde ikke føler meg som en tvang. Da jeg møtte deg, og Laila og resten av gjengen, ingen tvil om det.
Fått nya vänner hoppas jag, kul.
Kram/Åke

Nina sa...

Va trevligt at du svarede her Åke :) Klart du har nya venner:)
Varit på Lindos i dag, jette mysigt.
Kremt...,svensken min høres muligens bedre ut inne i hodet mitt, men jeg håper du forstår...jøss, dro til med litt norsk her også nå, hehe.

Kram Nina :)
Ps:Laila hilser her :)