tirsdag 17. mai 2011

Her kommer et bilderas og det blir nok noe av det de kommende dagene for å oppdatere familie og venner til Laila og meg. Håper dere andre som kikker innom overlever ;)


Akkurat landet til et ikke så altfor bra vær, men hvem klager, vi har jo ferie :)


Var litt stressa et øyeblikk, for våres kofferter kom jo ikke....., men til slutt så kom de da, puh...




Nye sko til turen, hvite Convers :)



Været var ikke skrekkelig bra da vi landet,men har kommet seg veeeeeeeeelig. Her er et bilde fra hotellet vårt, rett ned på stranden hvor vi har liggi de siste dagene.

Hadde en annen strand noen dager, men vi er forvist derifra på livstid, hahaha, skal se om jeg tar den historien en annen dag ;)

FNIS!!!!!!!!!!


2 glade, men litt slitne jenter som venter på at rommet skal bli klart til innflytting.



Solkrem er viktig Laila, flink jente :)



Vårt første måltid var på en koselig restaurant rett oppi gaten og gresk salat sto på menyen :)



Laila hadde bursdag den dagen vi dro og den ble feiret flere ganger, hehe ;)


Her med drink og jordbær og is på en koselig bar som jeg egentlig ikke vet hva heter, men innehaveren heter Patrik, så vi sier bare at vi skal til Patriks. Her blir Laila servert av Nick the Greak ;)





Festen fortsatte og her er vi ute å spiser med et koselig par fra Arendal som jeg ikke har lagt ut bilde av...må nesten vente å høre om det er ok...så Janne legg igjen en kommentar hvis jeg kan blogge dere og ikke minst tusen takk for noen koselige dager med dere :)



Her er bursdagsjenta :)



Om ikke du ble feiret 3 dager til ende så ble du iallefall feiret hele dagen så det holdt, hihi ;)


Tudelu og plutselig tilbake :)


(Nå håper jeg ikke det blir så store mellomrom mellom bildene som det var, sliter noen med det også?)

Ingen kommentarer: