mandag 23. november 2009

Hjemme igjen....

...etter nok et superkoselig besøk i Skien.


Det er så artig å se hvor ivrige og kreative både små og store jenter blir når papir, sakser, skjærebrett og masse pynteting kommer på bordet. Kommentaren til MaryLou om at hun ble så utrolig glad når hun fikk til et kort kan jeg faktisk kjenne meg igjen i, altså kortlaging er vår lille lykkepille ;) :)

Her har begge jentene fått besøk av hver sin venninne som også syns det var artig å lage kort.

Jeg kan være litt treg å få i gang når det er mange rundt meg, men når jeg først setter igang gjør jeg masse på en gange, multitasking på høyt nivå ;) Her snakker jeg i mobilen, mens jeg lager et lite bilde, men manglet litt stæsj så det ble ikke ferdig til Mariannes fortvilelse ;) Skal selvsagt legge det ut sammen med et lite Hapå glass som jeg forvandlet til et pynteglass som kanskje blir julegave, hvem vet.

God mat er det selvsagt alltid når jeg kommer og denne intet unntak, fredag koste vi oss med en deilig kylling gryte men hjemmelaget foccacia.
Lørdagen introduserte jeg familien for Pinnakjøtt med tilbehør og det ble veldig godt mottatt.

Tusen takk for en superduper langhelg, gleder meg allerede til nestegang jeg og kortutstyret mitt skal på besøk til dere igjen :)

Ingen kommentarer: