fredag 13. november 2009

Vinpose

Her har jeg pyntet opp en nøytral brun vinpose fra Steffens.
Har klippet ut Tilda engler fra et klippeark fra Panduro og pyntet med litt bølgepapp, brun stempelpute, blonder, og pynteark, det også fra Tilda serien.
Jeg vet, utrolig dårlig bilder igjen, men hadde ikke tid til å vente til Jeanette våknet.
I dag har jeg fått bestilling på et 40 års kort og 15 til og fra lapper :)
å det minner meg på at jeg kanskje burde komme meg på Bikuben snart for å kjøpe inn juleark så jeg får begynt på julekortene våres også.



2 kommentarer:

Soffi sa...

Kjempe fin vinpose! Gleder meg til å få julekort av dere som alltid, er jo rene julepynten vettu :o)

Det blir mest sannsynlig ikke julekort fra oss i år da jeg har vært så gal og pakket bort alt jeg har av scrapping utstyr og i tillegg har kameraet vårt tatt kvelden :(

MammasHus sa...

Hei
takk for hyggelig melding frå deg :-) So fin blogg du har, og sooo kjeativ du e :-)) Fortsett med det!!!
Veit ikkje kem i Oslo som fører sinkhus, men me sender gjerne til deg. Send gjerne ein mail, du finn adressa på bloggen vår.
Klem frå frk Lande sjølv ;-)