torsdag 24. juni 2010

Bestes leilighet klar for salg

Da er leiligheten til mine kjære besteforeldre straks ute på boligmarkedet. Litt rart for det har også vært mitt hjem...jeg var hos de så og si hver helg fra jeg ble født til jeg tilslutt flyttet til de i en alder av 16år. En lang historie , men jeg traff nå Pål i de traktene og resten er jo historie :)

Her er verandaen ferdig stylet av undertegnede. Ble i grunnen veldig fornøyd med den. Ikke store plassen, men jeg koser meg skikkelig når jeg sitter der ute :)


Veeeeeeeel her inne har jeg ikke gjort så skrekkelig masse, men veggene har blitt malt...for da Pål skulle dra av maskeringstapeten fulgte nemlig tapeten med, hehe... Har hengt opp en lampe da forresten. Verandaen kan skimtes i vinduet.
Dette er gutterommet, der beste slappet av, løste kryssord, så på tv eller laget masse finurlig greier, han var jo en tusenkunstner. Har valgt å la kinapanelen sitte på og flyttet bare litt på arbeidsbordet hans. Jeg tipper at de som kjøper leiligheten skal pusse opp det meste så unødvendig å styre så skrekkelig. Har har bare tatt med litt ting og tang fra mamma og meg så det ikke så så tomt ut.
Noen bilder fra kjøkkenet...ikke siste mote, men et fint og firkantet rom som med enkle grep og ikke alverdens med penger kan bli et kjempefint kjøkken.
Her også litt pynt og stæsj så det ikke ser så kjedelig ut...fotografen, han profesjonelle altså, hehe, sa at det var litt festligere å ta bilder når det var gjort litt med leiligheten.
(til visningen så kommer det ferske urter i den sinksaken, men det var ikke noe bra å handle inn den dagen)
Nå er jeg forøvrig ennå mere klar for et ordentlig kamera...ble litt forskjell på fotografens og mine bilder kan man si......
En litt annen vinkel og med riktig pynt på benken borterst, hehe....jeg gikk jo til slutt i sirkel der jeg holdet på, hihi...Stuen fikk også en liten ansiktsløftning, jeg valgte å tømme den nesten helt...tenker det er litt enklere å se for seg hvordan man vil innrede når det ikke står en masse møbler der fra før.

Men helt tomt hus syns jeg er kjedelig å se på Finn, så noe fikk stå igjen.

Her et siste bilde av verandan, mitt favoritt sted etter stæsjingen. Kjøpte en plastmatte på plantasjen, som også selges på kremerhuset som jeg syns var sååååå søt, verandamøblene til mamma og pappa passet også inn og Blomster selvsagt, jeg bare eeeelsker blomster.
Skal se om jeg ikke legger ut en link med anonsen når den kommer på lufta om ikke lenge håper jeg.
Ha en fortreffelig helg :)

5 kommentarer:

Fie sa...

Hei Nina...
Takk for veldig hyggelig kommentarer inne hos meg :o). Jeg har jo stadig hørt om deg fra Ann Sofi og har vel møtt deg/hilst på deg på en stempelmesse engang. Er også innom bloggen din nå og da. Og du er selvfølgelig hjertlig velkommen på bloggen min også.
Kanskje vi kan ta en liten scrappe-treff hos Ann Sofi snart :o)
Sommerhilsen tilbake!
Anne-Sofie

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Og takk for koselig hilsen! Så flink du har vært til å style og ordne da, veldig fint! I Østfold ligger Dorothea på Mosseporten kjøpesenter. Det er jo langs E6, så lett å ta en svipptur innom da;) Ha en fin søndag!

Nina sa...

Juhu, 2 kommentarer, hehe... Jeg er jo ikke så skrekkelig vant til det så det var koselig :)
Til Anne Sofie må jeg jo bare si at ideen din om et scrappetreff hos Annefi er super og det stemmer jeg veldig for :)
Og OdaAnna, tusen takk for Dorothea info, skal nok lure meg til en sving innom Mosseporten etter hvert. Lykke til med rommene til jentene dine forresten, gleder meg til å se resultatet :)

Tusen takk begge to for koselige kommentarer :)

Soffi sa...

Heisann! Jeg har nok fått med meg at dere planlegger scrapping hos meg*hihi*det er jeg jammen klar for! Håper nå at det ordner seg med det "berømte" bestilte garderobeskapet vårt snart, så skal vi nok få det til når det ikke ligger klær rundt i hele huset her ;o) hehe Er så klar for både scrapping og litt besøk snart!
Du har forresten vært utrolig flink med leiligheten til Beste! Måtte salget gå kjempe bra, det fortjener dere! Snakkes!

Nina sa...

Jeg gleder meg alt til scrappetreff i Halden :)))
Nå ligger annonsen inne på Finn forresten:) Søk på Bøler, eller utmarkveien 23 :)