mandag 28. juni 2010

Sommernytt til campingen :)

Når man har campingvogn så er skap plassen et lite problem, særlig når man stadig finner noe som er bare såååååå søtt og bare måååååååå ha;)
Har en del rosa inne i forteltet, men disse røde tingene fra Kremmerhuset skal fresche opp ute i sommer :)
Siden jeg ikke har hage hjemme så er uteplassen min på campingen min lille hage og som regel så ser det ut som et lite hagesenter der, men i år har jeg hatt litt å tenke på her hjemme så blomstene har hatt litt lite prioritering, men i helgen ble det med meg noen hjem fra et par gartnerier i Stavern/Larvikstraktene, men jeg glemte jo å ta bilde av de...
Skal kjøpe fler til helgen og da blir det nok et blomstrende innlegg tipper jeg :)
Ønsker dere en superduper uke :)

3 kommentarer:

Soffi sa...

Det var utrolig søtt! Er så glad i rødt jeg :o) Håper dere hadde en knall helg i Stavern! Blir rart og kanskje ikke ta turen innom dere i sommer, det blir et STORT savn!
Klem

Ann-Cathrin sa...

Så fine ting:) Kremmerhuset har begynt å få så mye fint, også er det ikke altfor dyrt heller. Det kan vi like:)

Sissel sa...

Hei på deg snuppa!

Det var flotte saker du, skikkelig sommerfølelse med rødt og prikker:)) Kos deg på campingen, håper du får masse sol på skrotten og deilige bær i skålene dine.

Sommerklem fra naboen:)