mandag 20. september 2010

Flere feriebilder

Det har blitt en del shopping, både i små butikker rundt hotellet, på marked og i koselige butikker i gamlebyen her på Alcudia.

Dette tror jeg er det første jeg handlet...eller pappan min var vel sponsor hvis jeg ikke husker feil ;) Mamma tok de til venstre og jeg de som er mest synlige. i er superfornøyd begge 2 og har vel mer eller mindre hatt de på siden vi kjøpte de :)

Litt kveldsaktivitet ble det også. Pappa var helt sikker på at jeg IKKE fiksa flipperspill, men har faktisk flippa en hel del i mine yngre dager så han ble litt flat der ;)
Relativt engasjert kan du si ;)

Her er jubilantene og sponsorene for denne fantastiske ferien langs kanalen utenfor hotellet, veldig blide for anledningen ;)

Utenfor hotellet på kveldstid.

Ingen kommentarer: