tirsdag 7. september 2010

Oscar 2 år

Nevøen vår fyllte 2 år og det måtte jo feires :)
Han er litt i overkant opptatt av traktorer, lastebiler og fly så her har mamma og jeg funnet frem det vi hadde på lur og pyntet bordet med gravemaskiner og fargeblyanter .



Det vi ikke tenkte på var at det ikke er pent å leke mens man spiser og med bordet fullt av traktorer var jo ikke det så lett, men man fyller jo tross alt bare 2 år en gang ;)


Mitt kakebidrag ble Sara Bernard med dinosaurer på. Tror jeg skal lage et innlegg med den oppskriften så jeg vet hvor jeg har den. Leter like masse hver gang jeg skal lage de. Kakene er forøvrig sinsykt gode, men ikke noe jeg burde pakke i meg siden jeg veldig snart skal iføre meg bikini igjen:)))


Pakker hører jo selvsagt med og bestemor og bestefar vet hva små gutter vil ha :)




En graver selvsagt!




Det sto 5+ på esken, men 2 åringen hoppet rett på og gravde stort hull i parketten til bestemor ;) Noe bestemor ble kjempeglad for, for hun ønsker seg nytt skipsgulv :)


Blåse ut 2 lys var lett som en plett.



Ønsker dere en strålende uke :)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Det var bursdagen sin det tenker jeg, ser ut som om nevøen ble veldig fornøyd:))
Traktorbordet var veldig fint!
De kakene kunne jeg gjerne ha tenkt meg oppskriften på....... veeeldig glad i sjokolade, selvom det ikke er så lurt.

En fin uke til deg også:)

Klem fra 2 oppganger bortenfor.

Soffi sa...

For en skjønn gutt! Tipper det var ei stolt tante som synes det var stas med barnebursdag :o) Dere er jo så kreative, tipper at Oscar var fornøyd med feiringen :o)
Hilsen TanteFi

Helene sa...

Herlig!!! :D Det hadde ikke blitt noe kakespising her i huset hadde bordet vært pyntet med traktorer og gravemaskiner, men for en fantastisk idé :D