fredag 24. september 2010

Marked i gamlebyen

Marked er alltid gøy å få med seg på ferie og med årene har jeg blitt hakket flinkere til å prute ;)
Det var nemlig mitt største mareritt da jeg var ung, sa de det kostet så masse så kostet det så masse, men ikke nå lenger, hehe.
Jo mer irritert selgeren er når jeg går med fangsten min, jo bedre deal har jeg fått til, hihi.

Det har foreløpig blitt 2 markeder på meg, et med hele bølingen og et hvor bare Martine, Line og jeg dro. Har venter jentene på en gave Line kjøpte til min bror, et kjempefint smykke med navnene til alle 3 barna og hennes navn på en egen plate. Det klarte jeg selvsagt å glemme å ta bilde av, stønn ;)
Ringen med perle på ble med Line hjem til en meget god pris:)))

Her var vi innom en veldig koselig kafé, for uten mat og drikke duger pruterne ikke, fnis ;)
Etter vi hadde vært her gjorde vi en ekstrent god deal antakelig, for etter å ha prutet ned 2 toalettvesker maksimalt måtte vi omtrent løpe å finne en taxi, hehe...gutta vi handlet av var nemlig i harnisk, fniiiiiiiiiiiiiiiis ;)


Grunnet et plutselig regnvær var taxikøen veldig lang så vi måtte tenke alternativt. Line og Martine pruta igjen og vi fikk turen til halv pris;) Det ble en våt opplevelse, men artig var det:)




Planen vår var at vi skulle kjøres opp utenfor hotellet så vi kunne bli foreviget inne i doningen, men tipper han syns det var nok at vi ble satt av nederst i gaten, så her er et vått bilde etter turen:)

Litt ustabilt vær i dag så tipper jeg kommer tilbake med at innlegg til i dag :)

Ingen kommentarer: