søndag 1. mai 2011

Ny terrasse

Vi våknet opp til en mikroskopisk platting i går tidlig;)


Kan si det sånn at jeg merket at vi og ikke minst bamse hadde tråkket ut og inn i den jordhaugen, for inne i vogna var det sandkasse da jeg våknet;)


Flink gutter sto tidlig opp for å handle materialene som skulle til og....


vips så var de i gang gitt.



Arbeidspils er lov og sikkert motiverend ;)



Her sitter heiegjengen og er sikkert motiverende de også, hihi;)


Det kommer seg ;)


Før kvelden var omme så var gulvet nesten ferdig:)

Nå er rampa i mellom gulvet vårt og mamma og pappa sitt ferdig også så mamma kan trille ned til oss igjen :)

Det gjenstår å legge gulv langs fronten på teltet, sette opp rekverk og selvsagt kle inn fundamentet.

Nå har vinteren inntatt Stavern virker det som, isluft rundt teltveggene, huttetu.


Tudelu :)

2 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så deilig med stor veranda..Skjønner godt at du var litt mer opptatt av det ja. Vi sees nok snart:)

MissMette sa...

Hei Nina
Så koselig at du legger igjen kommentarer, dem setter jeg veldig stor pris på ღ Kjempekjekt med en slik stor platting, blir så mye brukt og så blir det litt ”renere” rundt vogna. Koselig med campingliv, husker jeg var på mange av dem da jeg var liten :) men det har vært dårlig med det etter at jeg ble større og ikke har barn… men kunne godt ha tenkt meg en liten plass som jeg kunne ha dratt til ja… Ser ut som dere koser dere her… Bamse :) Ønsker deg en fin, fin uke. Stor klem fra Mette