onsdag 4. mai 2011

Terrassen på camp snart ferdig.......

Her er den nye uteplassen vår :)

Ikke helt ferdig ennå, men siden det er noen uker til jeg skal ned her så måtte jeg bare blogge det som det er nå:)



Gulvet har blitt litt smalere så sittegruppen har byttet plass fra i fjor.




Vi mistet en drøy halvmeter på lengden av terrasen og den tok vi igjen opp forran teltet.

Her kom cafe´stol og bordet mitt bedre til sin rett syns jeg. Samt at det kan bli en lun krok å dra solsengen opp til på vindfulle dager.



Putekassen min som for tiden jobber som gartnerkasse ;)


Utsikten mot havet.


Gleder meg til å komme ned igjen til rekkverk og ferdig gulv :)


Ønsker dere som er innom en fin uke :)

Tudelu :)

2 kommentarer:

Sissel sa...

Så koselig det blir Nina, sommeren blir nok herlig i år også:))
klem Sissel

jeanette sa...

du tanteeen? Jeg vil på campingen i år!!!!!! :p hehe Jeg har ferie uke 28-30, er du der da? <3 Skal hilse fra Ollie ;D