lørdag 20. august 2011

Ferieshopping

Med litt ymse vær så blir det litt shopping på regnværsdager.
(ikke alle selvsagt for da hadde jeg vært ennå fattigere nå ;)


I går var det en sånn dag og da ble disse søte fatene, som jeg har tent å bruke til lunch/små middagstallerkner med hjem. 


Passet fint til en litt sen frokost i dag også faktisk ;)


Har vært lite innom hobbybutikker i det siste, men i går ble det en lyntur innom Kreativ Hobby i Larvik.
De hadde utrolig mange fine tekster og noen ble med meg hjem, samt årets julekortstempel (tror jeg) :)


Et lite utdrag fra gårsdagens handel :)

2 kommentarer:

moniq sa...

supersøte fat! :) åååååhhh!! Og de stemplene da....sukke..... Ha en fin kveld! Skal du på grorudtreffet`??

Nina sa...

Hei og tusen takk Monica :)
Jeg har litt lyst til det gitt, men aner ikke om det er plasser igjen da. Vet du noe om det tro?

Juleklem fra meg :)