mandag 29. august 2011

Mariannes strikkepledd.

I sommer var den noen regnværs dager og hva er vel mer koselig enn å sitte i forteltet til ei god venninne å skravle og i tillegg være litt kreativ:)


I forteltet har Marianne en kurv med strikkepinner og garn i blått,grått, hvitt og brunt og den som har lyst kan strikke en lapp eller flere i omtrent lik størrelse.



Avansert mønster....hehe, ikke veldig, men jeg måtte tenke litt ;)



Koselig å strikke litt igjen, men kjente på skuldrene at det ikke kommer til å bli masse av det utover høsten.


Juhu, årets første av 2 lapper ferdig...glemte å ta bilde av den siste da:(


Her er fjorårets teppe ferdig montert, jeg syns det ble sååååå fint.
Her har det vært mange bidragsytere både store og små. 
En utrolig kul idé spør du meg.


Her er fjorårets lapp av unnertegnede,den skal pyntes opp med en brodert N når jeg har frisket opp broderkunstene mine ;). 
I år er jeg altså oppe i 2 lapper foreløpig ;)

Ønsker dere en kreativ uke :)

3 kommentarer:

Sissel sa...

Så lurt, det så utrolig koselig ut. Både besøke og være kreativ på en gang.....
Kjempefint teppet fra i fjor.
Klem fra naboen.

salige lavendel sa...

Dette var en helt UTROLIG herlig og kreativ ide!!! Takk for titten her og inspirasjonen. Nyt kvelden =)

Nina sa...

Tusen takk søte dere :)

Så kosleig med en ny titter også da Slaige Lavendel, har tatt en snik titt innom deg mellom støvsugerslagene og må si du har en koselig blogg...og masse fint:)gleder meg til å se grundigere igjennom den :)