fredag 16. september 2011

Egotripphelg

Denne helgen er jeg i Skien hos min gode venninne Marianne og hennes superkoselige familie:)
Jeg landet i går kveld etter å ha møtt henne på IKEA på Slependen hvor vi hadde noen timer med kikking, spising og ikke minst shopping:)) 


Startet dagen med frokost, God morgen Norge.


Her er noe av fangsten i går..., De er så heldige å ha et ekstra rom i huset som ungdomen i huset kan ha med seg venner og det er det som skal få en liten ansiktsløftning.
Jeg skal bare en liten tur ut i det fine været og så skal jeg kaste meg over skrutrekkeren for å få montert litt ;)


Lampen Maskros som jeg syns er såååååå fin ble også med hjem, bilder fra rommet kommer iløpet av helgen.


Så over til hjemmebane, her er min nye stol til hobbyrommet, også fra IKEA:)....hehe,pussig at mine nyeste støvletter sto oppå den da gitt ;)
Dette er par nr 2..., men eldste datter kom nemlig over de her om dagen og vips måtte mamman ut å kjøpe nye. Tar det som et godt tegn på at de faktisk er så kule som jeg syns de er...gleder meg til å spankulere rundt i de nå i egotripphelgen min:)

Tipper jeg er plutselig tilbake:)

3 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Håper du koser deg..Støvelettene dine var knallfine:))Ønsker deg god helg;)

Sissel sa...

Høres hyggelig ut med en sånn egotripp tur, kos deg på tur med høye hæler.
Klem Sissel

Nina sa...

Tusen takk for koselige kommentarer jenter, har sett de, men ikke vært innlogget på evigheter.

Stor klem :)