mandag 3. oktober 2011

Næææ......

Plutselig tilbake gitt ;)


Jeg beklager veldig et ikke planlagt opphold her inne og jeg håper det fortsatt er noen som gidder å følge med.
Min kjære pappa har vært innlagt på sykehus for å bytte en hjerteklaff og da har jeg vært mer en vanlig opptatt med å ta meg av mamma som sitter i rullestol og er fullstendig avhengig av hjelp. Vi koser oss veldig sammen mamma og jeg så det har bare vært koselig, men når man i tillegg skal besøke pappa på sykehuset og en farmor som har vært innlagt på et annet sykehus så har ikke timene mine strukket til gitt...



Her kommer fortsettelsen fra min helg i Skien for drøye 2 uker siden....kjære vene som tiden flyr.
Marianne snakket i sommer om en kolonihave i Skien som hun hadde vært på besøk i og jeg som er såååå hage og hyttefrelst hadde veldig lyst til å dra dit for se på disse nusselige minihyttene. Alternativet var å kjøre dit med bil eller sykle, å jeg ble overtalt i et svakt øyeblikk til å sykle ;) Husker ikke sist jeg satt på en sykkel og formen er ikke akkurat på topp, så må innrømme at jeg var litt skeptisk;)



Vi har jo campingvogn som vi stortrives i , men må si at jeg har mer og mer lyst på hytte og det mest overkommelige da er vel i en kolonihage. Hagen vi besøkte i Skien hadde litt ymse hytter og hager, men noen var bare helt skjønne og jeg kunne flyttet inn på sekundet. 


Her er hagen til favoritt hytta mi som jeg viser bilder fra, kremt...jeg har ikke spurt om lov til å ta bilder, så hvis noen mot formodning skulle kjenne eierer så håper jeg det kan tilgis. Sommeren var jo på hell da vi var der, men her kunne jeg lett kost meg og fikset det til. 


Blondeliftgardiner, ja da, jeg kunne fint hatt det :)


Nesten vedsiden av lå en annen hage med en knøttliten hytte, søt bevare meg vel, men her var det hagen som var helt fantastisk...Vilvin i nydelige høstfarger snodde seg på de rareste steder og laget nedsagde trær til de finstet skulpturer, sukk...


Til orientering så fikk jeg lov til å ta disse bildene da eieren var der og hørte mine høylytte "Åååååååå sååååååååååååå koooooooselig hage daaaaaaaaaaaaaaaaa" ;)


Jeg ville definitivt hatt en del Vilvin og mange lykter hengende ute i trærne....jeg kan nesten se for meg hagen og hytta mi........, hehe ;)
(det er jo heldigvis lov å drømme)


Et litt skeptisk smil kanskje og stilen er det ingen ting å klage på, litt sporty med treningsjakken til Marianne og så veldig Nina med blondebukser til, haha ;)

Seeee hun sykler........
Å sånn bortsett fra å stoppe (jeg er en smule kort i beina og det var en høy stang ;) så gikk turen veldig fint både frem og tilbake ;)

For slekt og nære venner som følger med her inne kan jeg fortelle at pappa er i veldig god form og kom hjem sist onsdag fra sykehus :)
Min største utfordring med at han er i så god form og nesten ikke har hatt smerter etterpå er å prøve å holde han litt i ro og passe på at han ikke løfter tungt.....en vaaaaaaaanskelig oppgave, men han blir stadig litt flinkere ;)

Ingen kommentarer: