onsdag 5. oktober 2011

10.000


 
Ikke det helt svimlende tallet kanskje, men for meg som startet denne bloggen mest for at jeg skulle ha et sted å legge bilder av det jeg har laget og lett kan finne det hvor enn jeg er, så er det litt artig at såpass mange har svingt innom for å se hva jeg lager og skriver.


Bloggen har også blitt et sted hvor familie og venner som ikke ser oss så ofte følger med for å se hva som hender i livet vårt og det er veldig koselig.

 Da jeg så at 10.000 besøkende nærmet seg så tenkte jeg at jeg kanskje skulle feire litt og lage min egen lille
 "Gi bort"

Premien og startskuddet kommer jeg tilbake til om ikke så lenge, så følg med:)))
Du kan selvsagt være med selv om du ikke har egen blogg.

Klem fra meg :)

3 kommentarer:

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Gratulerer Nina, gleder meg til give away...God helg,klem:)

Sissel sa...

Gratulerer :)
Har savna innleggene dine, er så koselig å lese. Traff pappan din i barnehagen her om dagen, han var skikkelig sprek du :)
Om 2 uker kommer C hjem, tror M og jeg gleder oss like mye :o)
Gleder meg til å se GI BORTEN DIN.
Klem fra meg uten grønn presenning, enn så lenge.......

Nina sa...

Hei jenter, så koselig at dere legger igjen hilsen :)
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal lage en Gi Bort eller om jeg skal komme på noe annet å gi boet, hehe ;)....skal tenke i helgen og komme tilbake til den til uken tror jeg.
Pappan er ganske så sprek syns jeg til å være nyoperert ja Sissel og Martinsen savner helt klart C veldig masse.
Ønsker dere begge riktig god helg og følg med for plutselig kan man vinne noe her ;)