mandag 17. oktober 2011

Dører på plass og en nydelig avsluttning på en travel helg :)

Da var alle dører på plass og veggene malt ferdig.
Jeg er såååå fornøyd med fargen som selvsagt ikke kommer til sin rett på dette bilde, men er bryn/grå og i matt utgave, me like :)


Vi har ikke det største soverommet, men siden jeg har skap innerst går det veldig bra.


Her overskap og malt vegg..


Å her skyvedørene på. Mangler lister på gulv og i tak, men det kommer.
Innerst mot veggen kommer det et lite skap til, har en glippe der på ca 25 cm.
Skal kjøpe en skohylle del til, sånn som det er i skapet til høyre og få skjert til et dørblad, som kjent har jeg en deeeeeel sko så det blir nok fort fylt opp ;)


Så til den nyyyyydelige avsluttningen på helgen.
Jeg har jo to døtre og begge går på hudpleielinjen på Stovner VG og min eldste datter lurte i sted på om jeg skulle noe spesielt i kveld....?
Jeg: Nei...ikke annet en å rydde på plass sengen og så skal jeg slappe av litt hadde jeg tenkt.
Charlotte: Kan jeg øve litt på deg da kanskje, for jeg har prøve i kroppsmassasje i morgen????

Snakk om flaks da, hele kroppen min verket jo som bare det etter en helg med minimalt med søvn og hvile.
Levende lys ble tent og Reikimusikk satt på, mmmmmm..



Med begge madrassene oppåhverandre ble det perfekt høyde til Charlie som forøvrig kan skimtes helt til venstre i bilde bak beine mitt, hehe, hun ville ikke være med på bilde ;) 
Behandlingen var himmelsk forøvrig og en perfekt avslutning på helgen.

Da er det ut å lufte hunden og så teste det nye soverommet.

Ønsker dere en fin fin uke.

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flink du har vært!! :D

Og så heldig du var som fikk massasje ♥

Håper du får en god uke!

Soffi sa...

Dere har vært superflinke! Får ta meg en tur å sjekke både kjøkken og soverom snart jeg da ;)

Snakk om heldiggris da! Skulle ønske det var meg ;)

Stoor klem

Nina sa...

Takk for skryt og koselige kommentarer jenter :)
Snuppelura tar helt sikker på seg oppdrag så det er bare å si i fra så blir detnok behandling hvis noen ønkser.
Har fått kjøpt inn siste del av skapet...får se hvor lang tid det tar før det er oppe...tror nemlig ikke jeg fikser det på egenhånd med tanke på å få delt ei dør og laget hyller, men tar det for lang tid så får jeg nok til det også ;)