torsdag 2. februar 2012

Malekurs

I dag er det malekursdag for mamma og siden jeg er "personlig ass"
(det får jeg jo ikke lov til å være av den flotte regjeringen  vår, not)
så er jeg med som et par hjelpende hender, kjekt når de man har ikke virker ;)



Her er dronninga som jeg kaller henne, hihi, var vel ikke overfornøyd med bilde av seg selv her, men jeg fikk godkjenning til å legge det ut da;)





Dagens farger på palletten.




Mamma har en nese for detaljer, små detaljer...da også på malerier, men med fingre og armer som ikke er på den sammarbeidsomme siden om dagen så må hun male abstrakt...ingen favoritt, men jeg syns det begynner å bli kult.



Her er et av bildene hennes som er malt for et par år siden, mange små detaljer som ikke kommer så godt frem her da, men jeg kan gå god for de...dette er bare helt nydelig irl.



Dette har hun malt fra et postkort jeg kjøpte i fjor sommer, love it.

Har vært med hunden vår til dyrlegen i dag, han har fått en strekk i nakken eller noe stakkars, så i morgen blir det røntgen og kanskje kiropraktor.

2 kommentarer:

Sissel sa...

Nydelige malerier mamma`n din maler, lengter etter Hellas.....
Håper "sønnen" har kommet seg.
Klem Sissel

Nina sa...

Jeg også lengter etter Hellas......, skal overbringe skryt fra deg til mamsen :)

Tudelu :)